Kilkam herrer senior tilbake etter 26 år
19.05 spilte Kilkameratene sin første seriekamp for herrer på hjemmebane på hele 26 år, da Mjølner 2 gjestet stadion. Rundt 150 publikummere i alle aldre tok turen for å få med seg den historiske kampen.
Før avspark sørget Kilkam Gutter 8år og Jenter 9-11år for god stemning som maskoter da de fulgte lagene inn på banen sammen med Harstad paradekorps. Det var også gratis vaffel og pølse til alle barn, lotteri med flotte premier fra Rema 1000, Ellis Lekeland og Kompis, samt konkurranser og underholdning fra paradekorpset.
Med nydelig vær og god stemning på tribunen kjempet Kilkam godt gjennom hele kampen og leverte en solid innsats. Til slutt måtte hjemmelaget likevel se seg slått 0–5 av Mjølner 2.
Kilkam er stolte av det nye A-laget, som allerede har vist fin sportslig utvikling, fotballglede og samhold. Klubben ser frem til mange underholdende hjemmekamper fremover, der publikum er hjertelig velkommen på stadion.
Vi vil takke alle som møtte opp og heiet, og alle som stilte opp for å lage en flott ramme rundt kampen!





.png)




.png)
.png)




.png)

